Na co se těšit

Na oficiálních stránkách hry Lightnite najdete mj. i Roadmapu, která již má tři mety splněné. Byly jimi plánování, výtvarný koncept a spuštění předprodeje.

Pojďme se podívat na to, čím si vývoj hry projde, než se dočkáme vydání plné hry:

Březen 2020 – Single Player

Hratelný prototyp bez síťových prvků, sloužící jako demo. Všechny hlavní prvky tu již budou implementovány (střílení, přebíjení, interakce, předměty, atd.) Svoji postavu ovládáte z pohledu třetí osoby a všechny základní akce a funkce by měly být funkční. Měla by tu být i určitá AI implementace, pro ovládání NPCček, které budou mít základní útočný systém, a na kterých si vyzkoušíme míření, střílení, prvotní systém poškození, sbírání dropů ze zabitých nepřátel, případně ztrátu lootu, když AI zabije hráče.

Květen 2020 – Multiplayer

Hratelný prototyp Multilayeru s funkčními síťovými prvky. Hráči hrají proti sobě a jejich akce se synchronizují na síti bez zbytečných lagů. Základní matchmaking umožňuje anonymní párování hráčů při čekání na začátek bitvy. Všechny prvky ze single playeru jsou přítomny a tento herní mód nadále zůstává ve hře. Konec bitvy nastane v okamžiku, kdy zůstane na živu jen jeden hráč.

Srpen 2020 – Předběžný přístup (Alfa)

Plně hratelná hra na ostrově, kde by měly být všechny lokace přístupné. Kolem mapy se postupně smršťuje rádius dead-zóny. Hráčům mimo tuto oblast ubývá zdraví. Uživatelské rozhraní ve hře zahrnuje mini-mapu, kompas, inventář a další základní informace (zabití a zbývající hráči atd.). Měla by tu také být základní bitcoinová integrace. V obchodě je dostupné základní přizpůsobení postavy (čepice, doplňky atd.).

Listopad 2020 – Ladění hry

Plně funkční verze hry, která by měla mít všechny prvky jak v samotné bitvě, tak i v menu, nastavení, herních módů, lobby, tabulky vítězů atd. K dispozici je nápověda a technická podpora, kde hráči mohou vyhledávat informace o každé položce nebo tématu. V obchodě jsou obsaženy všechny položky včetně battle pass a transakční systém je plně implementován. Hráč si může kompletně přizpůsobit svoji postavu, nakupovat nebo prodávat předměty, odemykat položky v battle pass a spravovat satoshi na svém kontě.

Prosinec 2020 – Bitcoin Metagame

Hráč je konečně schopen provádět bitcoinové transakce, včetně posílání a vybírání bitcoinů ze svého herního konta. Podporována je také integrace se satoshi v samotné hře. Nechybí možnost nákupu a prodeje položek v obchodě, pomocí zůstatku z vyhraných satoshi nebo přímých transakcí.

Leden 2021 – Beta

Konečná verze mapy s nejméně 3 městy, rozlehlými venkovskými a lesními oblastmi atd. Terén se plynule vykresluje a hra je optimalizována pro co nejlepší herní zážitek. Většina toho, jak vypadá v této fázi by měla být i v konečné fázi vývoje hry. Jsou podporována různá vizuální témata. Všechny systémy jsou plně stabilní, odladěné a všechny základní funkce jsou plně implementovány. Základní analytický systém pro získávání informací ze hry, včetně statistik hraní, kritických oblastí atd. Všechna data jsou perzistentní a konfiguraci lze vzdáleně upravovat (např. vyladit statistiky, vydat klientské aktualizace atd.). Systém umožňuje dálkovou aktualizaci obsahu a automatické zasílání obsahu klientovi. Toto sestavení je nyní k dispozici pro externí hráče jako uzavřená beta verze.

Únor 2021 – Pozvolný start

Otevřená beta verze hry, která je dostupná vybraným hráčům (např. podle regionu), má za cíl otestovat a vylepšit různé herní funkce před konečným vydáním. Jsou dostupné marketingové materiály, merchandising a filmové upoutávky. Vývoj hry má 2 hlavní cíle: Přizpůsobení pro mobilní zařízení a implementaci nových misí a bojových zážitků. Úplné spuštění hry, dostupné pro všechny na světě. Hra je připravena se svézt na bitcoinovém mainstreamu.

Březen 2021 – Oficiální vydání

Hra konečně vychází a je dostupná komukoli na světě. Má globální dopad. Vývoj je zaměřen na optimalizaci herního zážitku a na dostupnosti hry pro všechny konzole a všechny app story pro mobilní zařízení. Mechanismy napříč platformami jsou implementovány tak, aby přizpůsobily hratelnost a stíraly rozdíly z desktop-konzolového hraní. Vymazlený matchmaking i skupinové hraní. Ve hře jsou integrovány pasti.

Listopad 2021 – Kouzelné vydání

Experimentální odnož hry zaměřená na VR je vyvinuta a upravena tak, aby hráčům přineslo nejúžasnější herní zážitek. Experimentální mechanika a technologie jsou implementovány díky zpětné vazbě od hráčů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..